Dark Mode Light Mode

 Ce beneficii aduce SEO companiei tale?

 Ce beneficii aduce SEO companiei tale?  Ce beneficii aduce SEO companiei tale?

In marketingul digital, SEO (Search Engine Optimization) este cunoscut ca ajuta site-urile companiilor sa urce pozitii in motoarele de cautare precum Google. Cu toate acestea, este mai mult decat o strategie de marketing, este un set de tactici care face posibila multiplicarea vanzarilor catre companiile din lumea online.

Pozitionare web

Dar, unii inca mai pun rezistenta la pozitionarea web organica, din cauza diferitilor factori, cum ar fi procesul de mediere – pe termen lung si costul lunar scump (la prima vedere). Acest lucru se intampla deoarece companiile cred doar ca SEO are un singur scop simplu: sa plaseze site-ul companiei in pozitiile de top ale Google.

Asadar, prezentam cateva beneficii ale pozitionarii web naturale pentru companii. Haideti sa vedem si un pret optimizare site.

  1. Trafic calificat

Cu siguranta, SEO este strategia de marketing digital care se adreseaza doar utilizatorilor care isi cauta in mod activ produsul sau serviciul, adica utilizatorii de Internet vor fi predispusi sa faca o conversie precum cumpararea, apelarea la telefon, descarcarea unei brosuri, abonarea la blogul companiei, printre altele. Pe de alta parte, la alte strategii de marketing digital care se adreseaza utilizatorilor carora le-ar putea placea ceea ce oferiti, dar nu au intotdeauna intentia de a cumpara sau de a face un anumit tip de conversie.

  1. Rentabilitate ridicata

Daca sunteti un site de comert electronic, va puteti vinde cu usurinta produsele care tind spre pozitionarea web organica ca strategie de marketing digital. In plus, puteti descoperi noi piete care sunt asociate cu sectorul de afaceri si, astfel, veti obtine noi idei de afaceri, ceea ce duce la castigarea mai multor bani.

  1. Incredere

Un secret calitativ pastrat in pozitiile motoarelor de cautare (SERP’s), este increderea pe care o genereaza in utilizatori. Sa nu mai gandim ca antreprenorii si sa ne imaginam ca suntem utilizatori de Internet care cauta un produs sau un serviciu pe Internet. Ca o chestiune logica, vom paria pe pozitiile de top, deoarece acestea sunt principalele optiuni oferite de motorul de cautare Google. Chiar si acest tip de pozitionare este mult mai credibil decat SEM.

  1. Utilizarea web-ului

Pe scurt, gradul de utilizare web este definit ca usurinta de utilizare a unei pagini web, astfel incat utilizatorul sa gaseasca ceea ce cauta. Si cu pozitionarea web organica, o puteti realiza, deoarece in etapa de arhitectura web se bazeaza pe plasarea paginilor interne cu mai mult volum de cautare, adica ceea ce este mai latent pentru cautarea dvs., o veti gasi mai intai rapid.

In plus, specialistii SEO plaseaza link-uri interne si externe in locuri strategice pentru ca utilizatorul sa intre in link, realizand astfel ca face conversia intrarii intr-o a doua pagina interna. Astfel, utilizatorul va putea sti ca in acel al doilea link se afla informatiile complementare pe care le cauta.

  1. Vizibilitate web

Cu cativa ani in urma, crearea unui site web era obligatorie pentru o companie din lumea online, dar de ce multi au esuat? Simplu, pentru ca nu au aparut in primele rezultate ale cautarii atunci cand au plasat un cuvant cheie legat de produsele/serviciile lor. Cu toate acestea, urmeaza o perioada de tranzitie, deoarece companiile isi dau seama ca, odata cu SEO, obtin succes in lumea online.

  1. Strategia pe termen lung

Comparativ cu alte strategii de marketing digital, SEO dureaza mult mai mult in domeniul digital. In primul rand, atunci cand desfasurati o campanie de social media stiti ca va avea un timp definit (de exemplu: campania de Ziua Mamei). In schimb, prin terminarea strategiei SEO, cel putin site-ul dv va aparea in primele 10 pozitii (prima pagina a Google).

  1. Concurenta cu companiile mari

Daca sunteti o afacere mica – medie, SEO va va ajuta sa va confruntati cu companii mari care in lumea fizica au avantaje economice. Cu toate acestea, cu pozitionarea web organica acest lucru nu se intampla deoarece SEO este mai natural, adica totul va depinde de capacitatea SEO pentru Google de a va aprecia in pozitiile de top ale Google.

Creati continut de calitate care adauga valoare utilizatorilor. Acest lucru va face ca oamenii sa va vada ca pe o sursa de incredere, iar motorul de cautare va va recompensa cu o pozitionare mai buna.

Creati o strategie de construire a linkurilor pe web si in afara acestuia. Cautati in alte site-uri de autoritate din nisa dumneavoastra sa se lege de a dv si propria autoritate va creste.

Gasiti cuvintele cheie

Va trebui sa selectati cuvinte cheie aliniate la piata tinta si sa le utilizati pentru a obtine rezultatele motorului de cautare.

De exemplu, daca conduceti o afacere de amenajare a teritoriului in Bucuresti, doriti sa aveti primele locuri de cautare pentru termeni precum “ingrijirea gradinii in Bucuresti” Daca in continutul site-ului dumneavoastra nu va faceti explicit inteles ca va oferiti serviciile in acel oras, este foarte probabil ca site-ul sa nu apara ca unul dintre primele rezultate atunci cand cineva cauta acesti termeni intr-un browser.

Previous Post
Motive pentru a oferi cadouri personalizate

Motive pentru a oferi cadouri personalizate

Next Post
Avantajul in a citi carti de fictiune in domeniul antreprenorilor

Avantajul in a citi carti de fictiune in domeniul antreprenorilor